Jdi na obsah Jdi na menu
 


FORMATIVNÍ HODNOCENÍ

Nejen v rámci ŠABLON pro ZŠ a SŠ  nabízíme školám realizaci seminářů zaměřených na čtenářskou gramotnost, mentoring, osobnostně sociální rozvoj učitele, v rámci inkluze na téma formativní hodnocení. Kromě seminářů též podporujeme profesní rozvoj pedagogů prostřednictvím mentoringu/koučinku.

 

Už několik let lektorsky vedeme semináře zaměření na FORMATIVNÍ HODNOCENÍ. Nejde však jen o hodnocení, nýbrž o celkový formativní přístup k žákovi a jeho učení se.

Od některých učitelů slýcháme: "To přece dělám, není to pro mě nic nového.

V našich 8, 16, 24 a 32hodinových seminářích se zaměřujeme na pochopení, v čem pro žáka může být užitečné sumativní hodnocení a v čem formativní hodnocení. Nejde o to, že má "vyhrát" jedno z nich. Chceme společně s učiteli přemýšlet nad propojením obou přístupů tak, aby co nejvíce podpořily žákův pokrok a úspěch. Vyzkoušíme si konkrétní techniky, které mohou žáka formovat. Intuitivní přístup nahradíme zvědoměním, co děláme, proč právě teď, co tím sledujeme a jaký dopad na žákovu práci očekáváme.

Semináře formativního hodnocení jsou o úpravě učitelova přístupu k žákovi a přesouvání další části práce a zodpovědnosti na žáka.

Rádi přijedeme realizovat takový seminář přímo k vám na školu.

 

Příspěvky

Rámcová anotace programu k formativnímu hodnocení

 
15. 9. 2020 | Rubrika: FORMATIVNÍ HODNOCENÍ
 


Poslední fotografie



Archiv

Kalendář
<< únor / 2024 >>